Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srpske akcize i evropski benzin

Komentari (8) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 27 januar 2011 17:20
hamletovska dilema
izazvala nove pritiske i pokazala da je Vlada definitivno svedena na rang kolonijalne administracije.


a na temi ispod gde sam polazio od pomenute osnove bivam prozvan za podilaženje narodu.

To naime nisu pominjali u predizbornoj kampaniji obmana.

Narod je kriv samo zato što je naivan, i što dozvoljava da ga pre samih izbora prestraše manipulacijom i neistinom poput "povratak u devedesete" !
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 27 januar 2011 17:55
Petar
Veoma jasan i pregledan tekst, razumljiv i nama koji nismo nikakvi ekonomski i naftni stručnjaci. Zaključak: sve se vrti oko para, plus još malo EU-filne ideologije i dosta antirusizma. Jesam li dobro razumeo?
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 27 januar 2011 20:31
JM
Uvoznički lobiji su formirani 90.-tih, odnosno datiraju iz vremena "kontigenata". Tada su samo "odabrani" mogli dobiti dozvolu na uvoz određene robe. Odabrani su naravno bili SPS ljudi ili kriminalci pod kontrolom službe bezbednosti. To je začetak svih problema u Srbiji. Tada su nastali tajkuni koji danas gazduju Srbijom zajedno sa trenutnom političkom elitom. Ovaj duo se i dan danas rukovodi samo ličnim profitom i ne obraća pažnju na interese dražave ( narod se podmiri kolko da preživi i izađe na izbore kako bi jedna od njihovih frakcija hoštaplera preuzela primat u nekom periodu ). Po tome su iste i leve i desne i stranke centra. Inače Slobo je "pao" kad su ove strukture uvidele da će dodatno profitirati u periodu "otvaranja" Srbije ka Evropi. Dugogodišnja vladavina ove sprege dovela je do totalnog uništenja srpske privrede, poljoprivrede i države. Ne postoji zlo koje može da se meri sa ovim. To su pravi i jedini kriminalci u Srbiji ,koji danas upravljaju svim sferama života.
Preporuke:
0
0
4 petak, 28 januar 2011 10:13
Jasna Simonović
Uvoznički lobi se formirao zato što je lobi generalnih zastupnika slab...
Preporuke:
0
0
5 petak, 28 januar 2011 15:54
vozac a ne politicar
ja hocu kvalitetno gorivo za male pare. NIS je poklonjen rusima i sada se produzuje njihov monopol ovako definisanim akcizama.

pa to prevazidjeno 'neevropsko' gorivo je po ceni (na NISovim) pumpama ekvivalentno 'evropskom' gorivu u toj zloj evropi.

dalje - nigde na svetu sem kod nas se ne stiti akcizom gorivo koje vise zagadjuje od onog koje je ekoloski prihatljivije.

zdravstvujte braco a ja odoh da se vozim gsp.om
jer 95 oktanski benzin ni za upaljac nije dobar, a kamoli za moj auto.
Preporuke:
0
0
6 subota, 29 januar 2011 00:16
@vozač, a ne političar
Bojim se da ste vi ipak političar više nego vozač. Ili samo nise uopšte pažljivo pročitali tekst, kao ni ona druga dva koji se tim problemom bave. Zapravo, sudeći po onome "NIS je poklonjen Rusima", mislim da ste vi dobrano "navozani" na LDP/B92 priču. Inače, slažem se sa pohvalama na račun vrlo dobrog i objektivnog teksta.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 31 januar 2011 04:14
Ko Vam brani da kupujete kvalitetno
@vozac a ne politicar

Vama očigledno ništa nije jasno vezano za ovaj problem, ili se pravite da Vam nije jasno. Naime, uvoz benzina u Srbiju je SLOBODAN. Ponoviću to: uvoz benzina u Srbiju je SLOBODAN.

Šta to znači? Znači, gospodine "vozač", da za svoju mašinu možete da kupujete koje hoćete gorivo, na kojoj hoćete pumpi, po cijeni koju određuje tržište.

Ali Vama to, očigledno, nije dovoljno. Vi želite da Vaši sugrađani, kojima nije bitno da im gorivo ima "evro standard" (kad im već plate, socijalno i penzije nemaju "evro standard") ostanu bez jeftinijeg goriva. Ali što bi to Vas zanimilo?

Ah, da... Pa vjerovatno zato što ste Vi "uvoznicki lobista, a ne vozac (niti politicar)". Ili ste možda takođe i aktivista "Grinpisa", pa Vam je jako stalo da ona naša šaka jada od poljoprivrednika, kojima uvoznički lobiji (sic!) obaraju cijenu proizvoda, takođe još i plaćaju skuplji benzin? A sve to da Srbija ne bi (po ko zna koji put) "zagadila svezi evropski vazduh"?
Preporuke:
0
0
8 utorak, 01 februar 2011 21:28
Sten
Autor ovoga clanka upotrebljava termin "kvalitetnije gorivo", a ja pitam sta to znaci? Gorivo koje ima visu cenu nije kvalitetnije gorivo. Cena se razlikuju u zavisnosti od kolicine aditiva dodatih u gorivo, a aditivi sluze da bi povecali otpornost goriva na samozapaljenje (oktanski broj). Kaloricna vrednost goriva je nezavisna od oktanskog broja, pa se moze reci da sve vrste goriva (benzina) koje se koriste za pokretanje automobilskih motora imaju jednaku kaloricnu vrednost. Dakle, ne stoji podela na kvalitetnije i nekvalitetnije gorivo jer se radi samo o razlicitim standardima za razlicite specifikacije motora. Naravno da postoje i kvalitetnija i nekvalitetnija goriva, ali to je vec nesto drugo i cena goriva na trzistu nije diferencirana prema kvalitetu (to je slobodni izbor potrosaca).
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner